halloo

Hej!

Dagen i går var jättebra, vi var i Hjo och vädret var med oss hela tiden. =)

Vi käkade gott dock så hade jag kunnat ta min stek lite mer lagad men men..

Kikade in på Hem o Hobby med hittade bara lite små grejer, mne gu va fina grejer det finns!!

I går kväll var vi hos Anna, G Vega och Svea o åt mycket trevligt kryddad köttfärssås o spagetti!!♥

 

Idag har jag varit lite barn och Sambo fri har varit i Olsbo och firat syster.. Stockholmarna var där med så kul o se dom innan dom far vidare=)

 

 

NU är S ute på upptåg så jag och Bonnie har mys, hon har badat första gången jag gjorde det själv men det gick kalas!!

 

 

ha en bra kväll puss

 

 

Bonnies första resturang besök!!

 

 

 

 







trivsel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0