söndagen

hej

Denna dagen har spenderats helt i kaxholmen, det var släkt träff med Simons pappa sida.
Har inte träffat dom innan så det var kul=)

Vi åt massa god mat, hade fem kamp och tips promenad, kollade på bilder och till sista avslutades det med grillning.

Hur gött som helst och speciellt i detta underbara väder!! Kunde inte varit bättre, dock så har S bränt sej och jag tror jag har gjort det lite med, men vad kunde vi förväntat oss...

Såg en jättestor gädda med när Simon var och smygfiskade lite.. ushhh..

väldigt trevlig dag och lillfis skötte sej perfa=)

Nu har ja checkat in BB för sista gången så nu måste jag se till att låna skilda världar så jag har något att göra!! haha..


nu blir det sängen är dötrött!!


 puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0