tisdag

Hej=)


I natt vart första natten jag inte väckte lillfis för mat, nu är hon så stor att hon får vakna själv!! Hon åt vid tio tiden i går kväll och vaknade inte förens vid fyra!!
Matade henne då och sen somnade hon om och vi vaknade inte förens vid halv nio.. Duktig tjej=)


Idag hade vi inte så mycket planerat men Nina smsade så det blev lite promenad vid stan med henne och Jinx.. Sen gick vi hem hit och käkade lite glass o tjötade.. mycket trivsamt..

Sen var jag o B borta på jobbet en sväng och fixade lönerna.. gick bra. Träffade även min fina Sara=) Kul!!

Sen gick vi hemåt hann ända til parkeringen innan det började ösregna.. o vilken tur!!

Nu blir det lite fix innan jag ska bort till Sofie för att spana in sista avsnittet av dom desperata fruarna. ahhh.. spännande!!!






Bonnie med sin söta kompis Jinx!!!





Min lilla Pirat♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönaste dressen!

Hon kan säga till om hon vill låna min sabel :)

2011-06-07 @ 17:27:08
Postat av: Sofia

Söta dom är dom små prinsessorna;)

2011-06-07 @ 20:27:41
Postat av: Anonym

Fina flickor!



Spännande det var igår! Jag höll på att klättra i gardinen det sista!

Hoppas ni hade trivsamt! KYSSSSSSSSSSSSSSS /E

2011-06-08 @ 10:45:24
Postat av: Jeanette

Nellie pekade på kortet och sa.... Alice...

Gissa om Bonnie och Alice e lika!

Kram

2011-06-09 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0