update..

hej hopp!!

NU är jag här igen.. har varit lite mycket nu och inget intranet så då har det blivit lite svårt att uppdatera!!

I torsdags fick vi rum här på familjeenheten.. så nu ska vi bo här tills vi får åka hem med lillfis=) Känns helt ok o vi fick dubbelsäng så vi är nöjda..

I fredags var jag o hälsade på Ola- conny och Morgan, dock utan framgång.. men saker fick ja med mej många hem=)Massa bebis grejer!! VA skönt att komma bort med lite vänner med.. O bonnie o Simon hade mys dag själv!! O det gick ju kanon!!

Cpapen har nu flyttat ut ur rummet så nu har hon syrgas på grimma i stället=) O hon blev av med lite sladdar i går med.. så nu har hon bara en på foten som mäter syret!!

Det andra stora som har hänt är att vi har nu börjat få ta med henne på rummet helt själv!! Gick sådär första gången men i går gick det toppen.. o ja kunde slappana av så i dag har jag o Bonnie varit själva på rummet o kollat på tv!!!MYsigt♥

 

I går var vi även på kalas i kaxholmen.. mycket trevligt=) kul o träffa alla!!!

 

NU ska ja kolla till mitt hjärta...

 

I dag vägde lillan 2560 g!!!





Kommentarer
Postat av: Anna

ojojoj nu är hon över, åh vad kul. Väldigt stor tjej. Första gången på rummet är antagligen alltid sämst=( puss

2011-03-21 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0