25 år

Hej!!!


Till mej för i dag fyller jag 25 år, hjälp vad fort det har gått och snart är jag 50!!!


Simon gick upp med Bonnie i dag så jag fick en ordentlig sovmorgon (tack tack) det behövdes.. Sen hörde jag hur det smögs runt och då kom Bonnie o S och sjöng och så fick jag frukost på sängen.. Underbar liten familj jag har=)


Nu håller jag på o laddar inför kvällen med diverse tre kronor avsnitt och S vilar han med, dom ska ut till hans päron och till o med sova över där=) Bonnie tycker det ska bli kul att träffa sin farmor o farfar, så hon bestämde sej för att vila lite hon med nu!!


Hoppas bara att vädret ska hålla tills kväll så jag slipper steka korven inne!!

Tack för alla grattis sms och på fejjan=)


ha en bra dag för det ska jag!!!




Min fina dräkt!!




Min fina frukost...


och mitt fina barn=)









Kommentarer
Postat av: Anonym

När du nu 25 år fylla,

Ska vi fira dej med en redig karatefylla!

2011-05-21 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0