åhhh....

... va trött jag är!!

Dagen har varit jättebra, började med ett trevligt kalas för matildhe och Texas i Grästorp. Vi åt marängswish (?) och satt och trivdes barnen lekte och fick fiska fiskedamm med liten påse som vinst.

Kul o träffas lite och se Fridas och Markus fina hus=)



 Fina Matildhe♥



Söta Texas.. dock lite dålig bild!



Sen for jag hem och powernappade lite, innan det var dags att åka ut till kaxholmen för mysigt mors dag fika.
Nu i kväll så har Bonnie o Simon firat mej lite, vi har käkat sushi (mmm) och jag fick en väldigt fin present en stegräknare med överfalls larm=)

Tack Bonnie och Simon som säkert hade hjälp till!!

Nu kollar vi film o snart är det sängen..


puss



Bonnie med min present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0