Dagen..

Halloo..


Just nu är jag så grymt trött så jag ska snart passa på o krypa (?) i säng!! Bonnie o Simon har haft pappa och dotter tid i eftermiddag o myst.. Dock har hon varit vaken typ hela tiden sen jag åkte hmm.. Var var det i sprutan hon fick?!


Vi började våran dag med att gå runt rockis dock ska vi nog nu börja undvika broarna för att jag var tvunga att gå o knippa igen munnen hela vägen runt.. så mycket flugor och grejer ushhh...

Sen var vi uppe på neo för att ge Bonnie en spruta emot RS-virus, det gick bra men det var massa tårar även om hon mutades med socker!!

Och nu har jag kommit hem för en stund sen efter att ha tillbringat eftermiddag och kvällen hos Sofia i angershestra (?) med Emilia och Tille.. Dock fattades Sofie men det tar vi igen till helgen med en dejt!!

Det blev tjejsnack och en massa skvaller... tur att inga killar var med jag vet att Simons öron hade trillat av i allafall haha..



Nu måste jag sova.. ska ju upp o mata i natt..



Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0