Gårdagen..

Hej hopp!!


Igår var det fullt upp så det blev inget skrivet här!


Startade morgon med en springrunda ( tror det eller ej) med Anna och Svea runt rockis obs över broarna.. Anna var snabbare så dom sprang i från mej.. Men nu vet jag hur långt det är eftersom Anna använde sin mobil och mätte upp.. 3,5 km orkar jag springa WoW!!!!





Kolla vilket steg jag har!!



Sen var bvc här och kollade om vi dög haha.. Hon var jätte trevlig så det kändes bra, hon klämde lite på Bonnie o sen vägde vi henne.. 3950 g så snart så!

 

Sen var jag i väg och grejade en massa. Beställde tatueringstid, hämtade medicin till Bonnie (dyr) och sen köpte jag ett par byxor ( baggy style)... O vilken tid det tog.. hmm.. men men Simon o Bonnie hade trevligt hemma!!!

 

Sen kom Underbara Sara på besök vi var ute o gick och sen tjötade en massa, badade Bonnie med hon gillar`t=)

 

Idag gick vi upp vid åtta, känns mer lagom än fem så jag/vi är nöjda...

 

puss

 


Kommentarer
Postat av: Monika

Vilken resa ni gjort! Och vad stor Bonnie börjar bli! Det är så kul att se bilder på er med henne och se hur hon förändras hela tiden. Hoppas att vi snart kan träffas. Bra jobbat med joggningen, jag joggade också igår o det var asjobbigt! Men jag har slappat till mig under tiden i Barca... Kram kram

2011-05-05 @ 09:29:59
URL: http://monnetankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gott! Vi gick också upp vid åtta idag! Fast vi har haft en vaken natt så tur var väll det att det blev lite sovmorgon!



Du är duktig som springer, du kan låna min joggingvagn sen så för Bonnie följa med och coacha dig =)



Ses sen! KYSS /Emilia

2011-05-05 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0