Go morgon

Hej o god morgon..


Jag är trött men Bonnie ligger o jobbar på sin filt!! Hon hade så ont i magen i natt att hon skrek och vred sej, men sen när hon hade gått klart på "toan" så blev hon lugn och kunde somna igen...Stackars liten=/


I går så var vi ju hos ögonläkarn och det såg bra ut så nu slipper hon det i allafall gött, dock så skulle vi hålla koll så hon inte börjar skela.. tyckte direkt att jag såg en liten skelning när vi kom hem!! Men men det skulle man se förens om två månader i så fall...
Hoppas inte att hon ärver min syn för i så fall blir det glojärn snart...


Efter det var hon rätt trött och vilade mest, S var o tränade o sen när han kom hem stack jag i väg en sväng..
Träffade Jeanette vi gick på A6 hittade lite som vanligt! köpte en jumpsuit (?) dock så såg jag ut som en korv i den så den får lämnas tillbaka!!
Men annars blev det en sommarsko och ett par tights (!) och en söt body till lillfisen..

Sen solade vi oss lite och fikade och tjötade lite..

Sen handlade vi lite snabbt innan vi skildes åt.. Sen var det bara hem o gosa lite innan sängen..


det var alles..

ha en bra dag återkommer..


 

 


hmmm...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad ligger du och klurar på Bonnie?

M pekar på Bonnie och säger "Titta", hon tycker nog också att hon är söt =)



IDAG SOV VI TILL KVART I NIO!!!!!!!!! HURRA!

(Sen att vi var uppe halva natten spelar väll ingen roll, sovmorgon iallafall =) )



Kyss och slem du vet från vem!

2011-05-19 @ 10:25:47
Postat av: sofia

<3Sötnöt<3

2011-05-19 @ 12:52:01
Postat av: Therese

Oooo gudans va hin var lik dig här tyckte jag allt =)

Sötnos !!

Såg du mig när jag tutade på er.? Sikken snygg mamma med barnvagn.

Hoppas bara jag inte skrämmde Bonnie ur vagnen =)



Hoppas ni får en bra dag.



// Kyzz Therese

2011-05-19 @ 13:39:25
URL: http://ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Liljan

haha, vilken underbar min! Jag tycker hon ser lite trotsig ut, var hon det måntro? :)

2011-05-19 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0