god natt

Hej hopp..


Va nu hörde jag på nyheterna att det är ett nytt (??) askmoln?! Måste nog börja kolla på nyheterna i stället för Tre Kronor!!!


I kväll har jag varit uppe på ryhov (neo) och hälsat på mina vänner som snart (ÄNTLIGEN) ska få ta med sej sina bebbar där dom ska vara.. HEMMA!!!
Vi fikade och tjötade en massa.. kul o se dom igen, nästa gång är det utanför neo=)

I kväll var det desperata och gu vad det hände en massa.. ahhh kan knappt vänta tills nästa vecka!!!

Nu blir det sängen.. go natt



Balen i går!! Är oranget en trend??




Bonnie säger som Gustav: HEJ HEJ!!




Kommentarer
Postat av: sandra

tjingeling martina! Ja jag såg dig med men tänkte att du kanske inte kände igen mig!! Men nästa gång så får vi hugga tag i varann då :) Hahah...ja alla blir så nyfikna när de är en hemlighet på gång, önskar jag hade något att avslöja men man har väl inte så överraskande händelser i livet just nu! Grattis till din lilla skatt förresten, emilia har berättat! Hur går allt? Kram :)

2011-05-25 @ 14:26:45
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0