hemliga mötet!!

Åhh i går var det alltså dags.. ja var såå nervös och sprang runt här hemma... Man är ju alltid klar mycket tidigare än man måste bara för att så man bara sitter och får rulla tummarna det sista=/

Jag fick sätta på mej ögonbindel och sen hörde jag att dörren öppnades och att någon tog tag i mej och började leda mej.. Gu va otäckt det är när man inte ser och man inte visste vem det var!!

Det värsta var att dom inte sa något under hela tiden.. Det var bara någon som tuggade tuggummi i mitt öra haha.. Sen gick vi till en bil där fick ja sätta mej, sen for vi runt dom försökte förvirra mej men dom lyckades mest i slutet...



Fattade typ att det var Anna som körde för det luktade hund (Svea)...Sen fick jag gå ut och sen ledde dom mej.. och sen fick jag ta av mej bindeln... och där stog alla!!!



Anna S, Anna R, Johanna, Sofia, Tille, Emilia och Sofie L.. hon var den mest oväntade men gu va kul det var att hon hade kommit för min skull.. love!!
Dock var inte Sofie I med, men men alla kan ju inte vara med!!



Vi käkade på En italenare och en grek, vi tjötade en massa och åt god mat=)


Tack alla för en kul kväll och speciellt till Anna S som hade fixat och ordnat!!♥


Sen skjutsade Sofia o Sofie hem mej så Sofie fick se Bonnie...




All kärlek till era mina fina ni är guld värd!!







Gänget!




Jag














Sofie och Bonnie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0