I går..

Hej..

Igår hände det en massa!!!

Vi började dagen runt munksjön, så himla varmt var det kunde till och med vandra i linne=)

Efter detta åkte jag till stallet med Anna, det var länge sen sist det var kul och träffa både djur och heidi och familj=)

Rambo va så fin, ja borstade av han ordentligt och klippte han lite med sen gick jag, Rambo och Anna och Rasmus en promenad i värmen..



Sen åkte jog hem och Simon gick o tränade, jag och Bonnie busade lite haha...



På kvällen kom Mickan på besök, så himla länge sen vi såg..O sen fick hon ju träffa Bonnie med.. Vi kollade på desperata och tjötade en massa..trevligt!!!




Hade min sista sovmorgon igår , för i dag var det min tur och gå upp och i morgon börjar S jobba=(



återkommer








hey you lets go!





Rambo

 



vi






Anna och Rass






I like big Butts end I can`t not lie!!!






Finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0