Konstigt..

Go mårrronn...


I går kväll skrev jag ett in lägg men det kom aldrig upp (varför) så nu ger vi detta en ny chans..
Jag och Bonnie gick i dag upp klockan sju (lagom) så nu har vi kollat på BB och ätit frukost=) Härligt!!


I går gick vi till Eurostop och köpte blommor obs första gången Bonnie var med i en affär.. läskigt.. Men vi fick med oss blommor till köket och till balkongen hem.. så nu får vi se hur länge dom överlever!


I går eftermiddags var jag och Sofie på konsert på teatern.. Det var peset elverna som gjorde bond låtar.. skitbra och dom var jätteduktiga..

Nu är det en ny dag.. och vad som händer i dag.. de får ni veta i kväll.. puss


helgens bilder:




åhh va spännande!!


underbart!

 

 


Balkong blommor...


Tummen upp!

 

 

Bonnie fick fin present av Sofie!♥





Farbror Henrik med Bonnie..






Farbror Rigo och Bonnie..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar efter Bonnie!

Kyss /Emilia

2011-05-09 @ 11:42:34
Postat av: Anonym

Jag längtar efter Bonnie!

Kyss /Emilia

2011-05-09 @ 11:42:42
Postat av: Elin

Nu har jag hittat hit! Vad kul att läsa om er och att se bilder på Bonnie!

Kom ut och hälsa på snart - vi har en väldigt skön veranda att hänga på...:-)Kram!

2011-05-09 @ 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0