Lördag

God morgon mina sköna!!


Gårdagen gick i ett hela dagen kan man säga..

Först var Bonnies farmor här o hälsade på en sväng, Bonnie fick en jättesöt puma dress.. Åhh hon kommer vara så fin i den=)

Efter det var jag ute o sprang minlilla vända runt rockis , chansade och sprang över broarna o det var inte alls så mycket flygfordon i går!!

Sen träffade jag Jeanette och Jenny för att sola (fusk) en stund var så skönt även om det kändes lite konstigt när det var så skönt ute men men.. man kan aldrig få för lite sol!! Sen tog vi en lite sväng på stan och avslutade med en mjukglass.. mums!!


På kvällen i går hade vi finbesök av Rigo o Anna och lilla hunden noomi (?) och Ninna och Frisk och lilla Jinx.. Så söt och så himla mycke hår!!! Där ligger Bonnie verkligen i lä med sin halvkala frilla=)
Vi grillade o tjötade en massa...


Bonnie fick även en present av Jinx plus familj en jättesöt klännigoch ett par skitsöta strumpbyxor!!



Idag var det min tur att stiga upp med Bonnie o det blev lite innan sju.. men efter hon hade ätit somnade vi båda som små lamm i soffan.. gött!!


Idag ska vi ut o promenera med sofie.. det ska bli kul!!



återkommer..


 

 



mmmm... mjölkersättning!!





VI!!





Snygga morsan=)









Kommentarer
Postat av: hanna

Söta unge:-) o cool morsa;-)

2011-05-07 @ 12:21:34
URL: http://familjenhagg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0