Lördagen

Hej hopp...

Sov lite oroligt i natt gör det när S inte är hemma=/ Men dock så bestämde sej lillfis för att ta sovmorgon, hon såg väl att jag började få påsar vid ögat (!!) så i dag steg vi upp lite efter åtta!! Finaste♥

I går var städgänget här, dom hjäpte mej för evigheter sen att städa ur min lgh när jag en av alla gånger ( 7) skulle flytta..Då vid något svagt tillfälle så utlovades en middag, den kom i går. Det var Sofia och Emilia, sofie kände sej dålig (synd) men det var trevligt!!



Nu i morse har jga tränat 30 min zumba.. haah det är faktiskt roligt!! Nu ska vi packa våra väskor för i dag bär det av ut till olsbo!! Och fira morsdag lite..

Mannen som leder själv dansen är en sån smilfink, ser ut lite som en orm!!







ha en trevlig dag puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på mig när jag flänger runt med rengöringsprylarna!

// Sofie - Singingstädmästare 2011

2011-05-28 @ 14:27:06
Postat av: Anonym

Lilla söta älsklings-Bonnie! Vi ses imorgon! KRAM moster Lina

2011-05-28 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0