Måndag..

Hallo igen!!


Efter en trevlig morgon med lillfis så möte jag upp Jeanette. Vi solade lite och sen gjorde vi stan och hjälp vad jag handlade.
Det blev en klänning ( till bröllop) en kofta och ett par jeans.. och en sjal..

Sen en kabel till bilen så vi kan koppla in ipod och lyssna på och en liten termos till Bonnie så hon slipper äta kall mat när vi är ute på äventyr!




Efter detta var det besök på bvc det var vägning för Bonnie och i dag gick hon över 4 KG!! Tror det är dags att jag skriver i kg nu eller när slutar man med det.. För att vara exakt så vägde hon 4045 g=) och är 51,5 cm lång!!

Min stora tjej♥

Sen har vi inte gjort så mycket här hemma jag och Bonnie var på en kort promenad medans Simon tränade och sen har Simon putsat fönstrena och jag har dammat av lite.. mycket bra.. Nu är det bara dammsugning och svabbning kvar!! Gött!!

Emilia: Bonnie och jag längtar efter dej ♥



Mitt lilla monster=)





Våran goa middag!!!





Min gamla kärlek♥

Go natt

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, OAS ser ut att må väl! =)



Mumsig bebis och mumsig middag!



Kyss /Emilia

2011-05-10 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0