om i går!!

Hej

Tar gårdagen nu! Det var fullt upp hela dagen sen hade jag ingen lust och sitta här.. men nu är jag i gång igen=)



I går var mormor C här vi var ute o gick i det fina vädret.. Detblev runt rockis och sen vidare mot bvc och eftersom vi var lite tidigare blev det ett glass stopp innan besöket!!

Sen var det dags för den spännande vägningen!! Bonnie, min lilla lilfs är nu 55 cm och väger 4705 g tjjohooo...tyckte att hon började bli lite tung=) Det gillar vi!!



Sen blev det sallad och häng hemma..



När S kom hem så drog vi upp till A6 en sväng för att hämta ut mina skor jag hade lagt undan.. Äntligen som jag har väntat och längtat.. Det blev inte bara ett par utan tre (?!) haha.. ett par kängor (öken) ett par sandaler (jesus) och ett par tygskor!!




Det var den dagen=)


Nu har vi precis dansat zumba och sitter nu o äter frukost.. Sen ska vi gå ut i solen och vandra lite och chilla=)


          

Glass stopp=)

Bonnie i går♥


Kommentarer
Postat av: Ann-katrin

Åh så hon växer och sötare och sötare blir hon. Galet.

2011-05-31 @ 16:57:12
URL: http://Annkatrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0