onsdag

Hej


Sitter här framför das computer och är aptrött, Simon kollar på årets viktigaste hockymatch och Bonnie sover på hans mage=)


Idag har det ju varit så himla gött i allafall det mesta av dagen!

Började med att springa runt rockis, gick sådär i dag men men skyller på värmen=/

Sen hängde jag o Bonnie i våran "trädgård" och solade och bara latade oss.. GÖTT!!



Sen kom Simon hem efter att ha varit på jobbet en sväng.. Han hade med sej posten där detta var med HAllOO Jag smäller av!! Vad är det som kommer ske och med vem??!!!









Sånt här gör mej uppspelt.. Det är Simon som får ta den smällen haha..



Sen kom Anna, Vega, Gurra och Svea för en grill.. mycket trivsamt.. Sen bestämde jag O Anna att vi skulle gå till ÖB med vega och Svea.. Bonnie skulle äta..


Fina Vega=)



Vi handlade i lugn och ro, och sen hörde vi att det small.. och när vi ska gå hem så ser vi det SPÖREGN och Anna hade inget regnskydd till Vegas vagn och hunden var bunden utanför (stackars) det bara vräckte ner..

Anna sprang och hämtade Svea så stog vi inne på Öb med hund och barn och vagn ,,,hmmm

Men våran räddning blev Gurra som kom o hämtade oss TACK TACK!!!


Nu ska jag klura lite.. hmm....






Finn ett fel??!!!





Mina finaste ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh la la! Vad gäller kortet???



Bonnie ser ut att trivas med kyzzandet, mysigt!



Nu är jag uppe sent IGEN! Måste sova, gonatt!



/Emilia



2011-05-11 @ 22:33:14
Postat av: Sofie

Haha Bonnie verkar lite skeptisk till sina gosedjur!? :)

2011-05-12 @ 19:52:49
Postat av: kicki

Vi fin hon är, Bonnie! Och va kul Me en sån överraskning!!

Kraaam

2011-05-14 @ 08:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0