så här dagen efter..

God morgon!!!

I dag känner man sej lite sleten=/ Men skulle egentligen bara svänga in o säga TACK för en himla kul kväll i går och TACK för dom underbara gåvorna och kort (Emilia) som bara var skrivet med M=) Och den fina boken som Sofie hade snickrat i hop.. Fick något i ögat  när jag läste!!!

Ni är underbara vänner och bättre kan man inte ha!!!

Anna mattan är som ny (nästan) bara lite tilltufsad just vid "fläcken" haha.. du verkade ju inte ha något emot rödtjut ju senare kvällen blev haha..


Va på Harrys en sväng och kom fram till att det är jag som blir äldre.. det har kommit en ny generation på köttmarknaden , sorgligt kanske någon tänker.. skönt tycker jag som slipper hålla liv ute på ställena!!!


Nu blir det Tre kronor och sanrt kommer min familj hem.. Saknade=)


ses i kväll...

puss

Kommentarer
Postat av: Ann-katrin

Sicken tur;) aldrig mer rödvin kan jag säga. Tack för en lyckad fest, det va nice:)

2011-05-22 @ 13:47:56
URL: http://Annkatrin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är inte så dum du heller! TACK själv!

KYSS PÅ TRUTEN ! /E

2011-05-22 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0