Sunday=)

Hej hopp...


Saade sköte sej ypperligt i går!! Kul att det gick bra för sverige för en gång skull!! Vi hade det mysigt, åt sushi och en massa gotte...

Emilia hade med sej paket som om det var julafton. Till och med jag fick en present Mia skäringers bok Tack vännen ! Och Bonnie fick två nappar en napphållare, en body och blöjor och en super gullig filt med tillhörande groda=) Såå fina grejer... Tack igen!!!


Simon sov borta i natt så jag o Bonnie var själva i natt med, det gick kalas hon var dock redo att gå upp vid sex men vi låg o drog oss till sju wow... men hon är så söt på morgon för det märks att hon blir glad när hon vet att vi ska gå upp haha.. sötnöt!!



Sen gick vi runt rockis och nu i eftermiddag kom Simon o Kalle hem, vi hämtade Mc donalds, jag testade den nya gamla burgaren den var ok men inget så direkt Mcfeast är fortfarande the one and only love för mej!!!

Nu blir det lugnt...



ha en bra kväll puss










Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonnie lilla hjärtat! Jag längtar redan tills nästa gång jag träffar henne =)=)



Emilia

2011-05-15 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0