tjjoohoo

Hej alla Glada=)

Idag har Sofia varit på besök vi lunchade och var lite på stan.. mysigt!!


Sen kom S hem o han hade med sej posten och herregud vad kort jag hade fått, det var ett normalt sen var det från tex farfarskjortan och A6 golfklubb och ungdomsmottagningen TACK TACK!!
Där fick jag mej ett stort skratt...haha

Sen kom Syster på en blixtvisit, vi var på A6 en sväng och sen köpte jag med mej mat hem, sushi till mej och libans käk till Simon, Bonnie fick Nan det tyckte hon var great=)

Vi har nu haft lite kalas här hemma för mej , jag fick en zipverall i rosa med mitt namn på tack darling, nu känner jag mej som den bumbi jag är!!!


Nu blir det ett glas rött kanske två innan sängen för i mån fyller jag år.. hela 25 år. gamla männsika=)


tack o hej..





fin va!!!



Kommentarer
Postat av: Ann-katrin

Nice ju. Coolish med ditt nanm. Svaret på din fråga innan idag blir nog att jag tar någon öl;) Kyss

2011-05-21 @ 01:05:20
URL: http://Annkatrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0