torsdag

Idag fyller min brors barn 14 år herregud vad åren går, tycker det var nyss han var såå liten.. Grattis!!


I dag har vi kollat på tre avsnitt av den gamla goa serien tre kronor.. O det konstiga är att ja kommer i håg en massa men var jag typ inte bara åtta år när det började?! Ja ja..

Sen har jag o Bonnie promenerat till jobbet, på vägen dit så tutade det på mej (tille) och sen skrek några tonårspojkar (typiska fordons killar) MILF till mej haha.. ja skämdes lite men varför ska ja göra det !!!
För jag är ju det!!!


Det var kul o hälsa på på jobbet både för mej o Bonnie som fick träffa sin pappa och farfar..=)

I eftermiddag har vi lekt och grejat lite o för nån timme sen slockande hon som ett ljus, vi tycker kanske att hon både vara vaken lite till nu annars blir det vaken tid i natt!!


Hej då... puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0