****

Hej Alla glada=)


Nu har snart hela denna dagen gått, känns som man snart ska gå o lägga sej!! Beror nog på att det blir mörkt så snabbt nu!!


I dag är ju mormor C här ... O kom vid tolv tiden, då klädde vi på oss o gick ut för att gå en runda! Fick bli Rocksjön i dag igen och sen var vi inne på Maxi o handlade lite innan vi gick hemåt igen!!

I dag har jag även införskaffat en stavmixer, så jag kan fixa Bonnies mat!! Var ju lite lättre att mixa en o stå o mosa för hand haha..


NU ska snart Bonnie få bada lite, sen får Bonnie o Simon kolla Hockey.. Då drar jag o C hem till henne!!


Obs!! Måste bara säga att jag testade att mata Bonnie med välling i dag.. Som jag kanske har nämnt så ville hon inte äta det innan! Men i dag gick det Yessss... Så nu blir det välling på kvällarna o gröt på morgonen!!!

HURRA HURRA!!!!



nu ska ja dra vidare puss hej






+





=


Glad Mamma o Pappa=)


Kommentarer
Postat av: hannahotmail.com

Hej! Jaså hon har inte ätit välling innan...det ser ju ljust ut för mig nu känner jag...nova vägrar ju välling....hur mår ni annars. söt hon e bonnie kram

2011-11-03 @ 21:06:38
URL: http://www.familjenhagg.blogspot.com
Postat av: Sofie

Gäller det pastavällingen, hihi :)

2011-11-03 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0