söndag

Trött o sleten is my middelname=)


I dag fick ja sova ut , tack min älskade vad skulle jag göra utan dej♥


Hade även fått sms av Hanna som berättade den stora nyheten=) NU har äntligen Sara o Daniels bebis kommit!!! GRATTIS!! O det blev en pojk som jag trodde!!!


Annars gör vi inte mest här hemma på slottsgatan, har varit o handlat lite. Ska försöka komma ut på en promenad nu med innan vi ska fara till Kaxholmen!!


Oj , måste ju berätta att Bonnie håller på och övar upp sin krypning=) Snart kommer det nog inte hasas fram lika mycket=)

Satt i soffan innan och Bonnie kröp fram till mina ben och drog sej först upp på knä och sen tror det eller ej hon ställde sig upp!! Ahhh får nog passa oss nu.. Våran stora tjej♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0