Tisdag!

God morgon...


I natt har vi nog alla sovit lite oroligt?! Bonnie stökade så jag tog upp henne i våran säng, såg sen att klockan bara var halv två=( Men då kunde jag ju inte lägga tillbaks henne..

Så vid sju i dag ville den lilla damen gå upp, så nu sitter vi vid bordet och frukosten är i magen på oss bådda två!!


Ska förhoppningsvis ta oss en powernapp snart...





I dag ska jag gå till frisören och klippa mig har även bokat så jag ska slinga håret lite får se hur detta blir. Man vill ju vara lite julfin=)

I kväll är det desperte i gen så spännande, kvällen ska ja tillbringa hos min fräs medans Bonnie o S kolllar på hockey!!

Det är våran dag i det stora hela..


puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0