hej..

Här kommer inläggen snabbt...


I dag var det bestämt att jag skulle gå upp med lillfis.. Hon vaknade klockan sju fick mat och sen tänkte jag nog att det kört för mer sömn men nej i dag hade man tur...=)


Hon somnade om o vaknade inte förens kl tio o då hade vi hunnit äta frukost haha... Bästa barn..

Sen kom Anna G  för en tur på stan. Köpte ett par mysbyxor o en vinterjacka, det blev en blå känns lite vågat så där att inte ha svart.. Men min gamla finns ju kvar om det skulle krisa haha.. Bonnie fick ju som sagt vad en mössa o ett par mysisar hon med!!


Nu har vi precis ätit middag o nu börjar snart hockyn ... Så jag o Bonnie tänkte ta oss en lite promenad så grabbarna får vara själv en liten stund!

Sen i kväll ska ja fara till Mickan med Anna ... Ska även kolla in hennes nya lilla föl!! Kort kommer!!


NU måste vi gå..

puss




Den blå blev det.. Fin va!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0