hej

Hej!!!


Nu har vi precis kommit hem från Bvc där det var dags för mätning o vägning=) Lillan väger nu 7370g och är 67 cm så det ökar hela tiden!!

Om en stund är det dags att bege sej till huskvaran för öpnna förskolan... Får se om jag trivs bättre där och sen håller vi tummarna för att det blir gipsning i dag..


.................................................................................................................



I helgen har det varit fullt ös, i fredags var Sofie här och trivdes medans S var på konsert i gbg!!

I lördags var jag o syster o dansade Zumba ich sen tillbringades kvällen hos Sofia, Peter och Felix. Där kollade grabbarna på hockey och jag o Sofia o barnen smög runt i skogen.. Sen blev det tacos och fruktsallad!!
Bonnies mormor o min mamma C fyllde hela 45 år=) Grattis säger vi♥
 Bonnie blev 10 månader!!


I går var C här och vi var uppe hos Inger, Bonnies gammelmormor och fikade lite det var första gången hon träffade Bonnie , Bonnie fick en jättefin tröja med=)

Sen åkte vi hit o så kom P och vi åt födelsedags middag o dom fick öppna paket=)


Det var våran helg det nu blir det ny vecka med nya möjligheter=)



Kommentarer
Postat av: Carina o Peter

Vill bara tacka er för en trevlig söndag och tack för de fina presenterna, ha de gott/ carina o peter

2011-10-31 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0