hej igen..

I går spenderade vi hela dagen i Olsbo, mycket trevligt=)

Det blev mamma o pappa mys och Bonnie blev så ompysslad!! Vi åt mat och var ute o gick en lång sväng då jag även hittade svamp GÖTT!!

Såg även den största gräshoppan jag har sett i hela mitt liv, trodde först det var ett blad..



På kvällen var jag i väg o tränade Bodyjam tyckte det var så där..men helt ok!


I dag var det alltså dags för jobb gick snabbt på jobbet i dag och det är skönt.. Sen jag kom hem har jag hunnit baka en kaka, duscha ,mata Bonnie o nu sitter jag här  o andas ut lite!!


I kväll får vi finbesök av Nina , Henrik och Bonnies kompis Jinx=) Ska bli kul, S har bakat pizza o gjort pizzasallad....


Ha en bra kväll puss




Söta Jinx=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0