det blev lite gjort..

Ja visst, det blev lite gjort i dag i allafall.. Gick ner utan Bonnie (hon var hemma o vilade) till barnloppisen som var vid kristnekyrkan. Trevligt träffade några fina vänner och deras avkommor=)

Dock tyckte jag inte att det fanns så mycket, jag var ju ändå där en liten stund efter de hade öpnnat, surt för dom som kommer precis innan det stänger=/
Men fick med mig en bralla, en body och en bok för 50 kr!! Inte illa=)

Sen drog en del ner för en runda på stan, hakade på bort till HM där jag hade presentkort, hittade ett par jeans shorts till lillan och då behövdes det ju något till så det fick bli ett linne!! Hon kommer vara så tjusig i sommar!!!


S åkte o handlade och skulle sen springa men han kom hem och Petter fick komma och hämta han här, för det var någon som körde in i våran bil=(
Så den är helt intryckt där fram buhhh... Men är glad att S mår bra och att inte B var i bilen!

Medans S svettades så kom systra mi hit och hängde med på promenad, mysigt...



Nu ligger Bonnie och vilar efter att ha plaskat runt och hon testade även sin lilla baddräkt=) Gu va söt, bild kommer=)


puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0