dagen som gått..

Halloo..

Det är sällan man hinner sitta vid datorn och skriva nu för tiden! Brukar ju ha en liten varelse som drar i min brallor haha...

Bonnie ligger o sover och Simon diskar så allt är som det ska vara =)


I dag tog vi oss en tidig promenad men den blev ej så lång, för gu va det blåste!! Även om det inte var så kallt så gör blåsten det mycket kyligare.. Så vi gick till maxi o handlade lite..

Sen har vi mest lekt och grejat lite här hemma... Behövs det med=)


Nu i kväll var jag o Anna på gymmet blev lite trappmaskin, CX och sen sprang jag och gick lite på my friend löpbandet=) Härligt o vara i gång efter helgens sjukdom!!!

Nu har vi gjort tredje dagen på våran "diet" känns gott, kul o se om det ger något resultatet sen=) Kör i två veckor utan kolhydrater och socker nu!!


Det jag är mest sugen på just nu är sushi och en semla =)


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0