hej..

halloo..


I dag har man verkligen haft vårkänslor, vinterjackan var av på våran promenad=) Härligt!! Var på besök på Ekorrens dagis där bästa Maria jobbar, så hon visade oss runt.. Tyckte det var trevligt så det blir nog bra om vi är kvar i stan när det är dags för lillan att börja dagis!!


Vi gick sen vidare vid rockis där träffade vi på en av mina favorit sköterskor från neo tiden.. så himla kul=) Sen fortsatte vi till Maxi och handlade lite.. Åhh handlade äpplen som jag ska äta i mån, för i mån är den så kallad dieten slut! Ska bli gott..

Innan vi gick hemåt igen var jag inne på banken och fixade lite... blir bra tror jag=)


Nu i kväll var jag nere på gymmet och gick på löpbandet vågar inte riktigt ta i en eftersom jag fortfarande är lite snorig=/ skönt då jag inte har kunnat träna på hela veckan..



Nu ska ja käka puss hej




Jack!!!



Tvilling 2 ( har ej fått namn än)

Så himla fina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0