forts 2011 återblick

Nu fortsätter vi med återblicken=)

Juni:
Var månaden ´min bästa vän Sofia fick sin bebis, Felix fick han heta efter lite betänketid=) Jag firade min födelsedag med min familj. Jag tatuerade mig och fick världens svullnaste fot! Men bra blev det=) Bonnie växte ännu lite till. Vi åkte till Hjo o vandrade runt och Bonnie fick vara med på resturang för första gången=)


Lilla Felix♥




haha..




Bonnies första resturangbesök=)





Kände på hur det är att ha en gravidfot..





Familjefoto!!




Så här blev resultatet!!



Så himla nöjd!!



Gosunge=)


Juli: Var månaden Bonnie hade stor användning för sin solhatt=) Simon gick på semester. Vi tillbringade en vecka i Kaxhomen där vi fick låna Simons föräldrars hus=) Så himla najs var det. Åt frukost ute på altanen, simon badade minst 3 gånger per dag, käkade massa gott och träffade vänner. Sen styrde vi bilen till S mormors stuga i halmstad där vi sov 2 nätter innan vi for hem. Anna o G hade brakfest, jag o Bonnie tackade nog för oss i rätt tid haha. Jag var ute o red med Anna i sommarvärmen=) Det årliga besöket i sthlm med Sofie missades inte detta året heller dock så kortades min vistelse ner till 3 nätter. Men skansen, fjärilshus massa shopping och skitsnack hanns med innan jag for hem till min familj!! Hann även med en tripp till gbg o Bonnie gjorde sin första hotellnatt och besök på bästa stället Texas long horn=)
Sen var det dags att återgå till vardagen igen....







=)



Jag o fina Moon! Saknar=/



Semster i Kaxholmen.. Love=)



Sommarstugan i Halmstad




Bonnie trivs i solstolen.



Skansen med Fina Sofie..




Jag o min vän La mur



Återträffa med våra neokompisar=)



Neogänget=)



Jag o Sofie <3


Det var allt för i dag den som väntar på något gott eller hur=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0