God Morgon

God morgon alla fina!!


I natt har jag sovit gott när jag väl sovit=/ Ligger o tänker en massa, på framtiden o så... =) O sen drömmer jag skitkonstigt haha.. O när jag väl somnar till står Bonnie o drar i mitt täcke o vill komma upp till oss=)

I dag fick S sova ut, han jobbar ju hela tiden medans vi oftast går upp vid åtta halv nio=) Så man ska ju inte klaga=)

I går kväll hade vi tjejmys hos Tille vilket var jättetrevligt!! Hon hade verkligen ordnat för oss=) Lagat tre rätters o hon fixade allt, så jag bara satt på min stol o njöt!!! Härligt o gott var det med=) O massa tjöt om allt från blommor till lastbilars bromssystem haha=)



Tack kära du!!! ♥


.....................................................................................................................................

I dag ska ja i väg o träna med Anna G , hon kör la slut på mig som alltid haha...



I eftermiddag ska vi åka till Mormor C o P för trivsel ska bli trevligt...Kul för Bonnie o S som aldrig varit där..


puss o hej





Kommentarer
Postat av: Tille

Tusen tack själv, vännen !!

De va bara trevligt. Jag gör gärna om de tusen gånger till. Alltid lika underbart med tjej mys!!

Kyyzzz

2012-01-21 @ 21:38:04
URL: http://Www.ilivethemmavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0