god natt

Hej o hejdå..

Ska ju snart ta o krypa ner med min fina man♥  Mitt mobilsurf fungerar ej då jag verkar ha surfat upp det man får på en måndag=/ Men håll ut jag blir bättre på att uppdatera på onsdag = ny månad!!!


I dag har Bonnie varit hos tandläkaren för första gången, hon kollade lite i hennes mun, annars var det mest om tandborstning och matvanor....
Fick ta en längre promenad efter det eftersom vi blev lite sena o då fick ta bussen dit=) Gick längs vättern och mös.. Fint väder=)



Nu i eftermiddag har jag varit i väg på min efterlängtade massage... Så¨himla skönt borde man unna sig oftare...


Annars har det bara varit lek och mys framför tvn.. Familjen Annorlunda började ju i dag och chef undercover!! Kvalitetsprogram som vanligt=)


ha det gott puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0