god natt

God natt alla fina...


Nu är det dags för mig att krypa ner , Bonnie ligger sen någon timme tillbaka o sussar söt=) Hela dagen har min tele varit seg o konstig så jag har inte kunnat lägga upp bilder.. surt!!


Dagen har gått snabbt har tvättat en massa så nu är tvättkorgen tom=) Varit ute på promenad med bästa Sara o Melker. Sen har jag även varit nere på gymet en sväng, körde en stund på crosstraniern och sen solade jag 20 min!! Kan behövas på min bleka kropp, fick ju ett solkort när jag gick med i Sportlife på 10 gratis solningar!! Perfekt=)


Nu i kväll har vi kollat på Karate Kid den var bra så nu blir det duschen innan sängen..



Obs  2 avsnitt av Tre kronor blev det i dag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0