Hej

God Morgon!!

Ännu en ny dag med nya möjligheter=)  Vi sitter o äter frukost just nu.. Känner mig lite små seg i dag, kom ju i säng så himla sent=/ Satt med det sista inför redovisningen i går. O sen var jag tvungen att duscha efter träningen, vilket jag gjorde vid tolv tiden ahhhh...


Bonnie har inte hostat så mycket i natt, men snoret håller i sej. Bcv kerstin ringde i går o tyckte vi kunde komma i dag ändå , eftersom hon är pigg för övrigt!! Så vid ett ska vi dit, det är dags för läkarkontroll där med ska bli spännande! Sen skulle läkaren avgöra om hon skulle få 1 års sprutan i dag eller om vi ska ta det nästa gång vi är där...



Sen i eftermiddag är det dags för sista gången i skolan med denna kurs.. Börjar bli lite nervös för min redovisning, hoppas jag får börja så har man det klart sen!!

Wish me luck...




puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0