måndag

Hej...


 Faktiskt riktigt skönt att helgerna är över nu och man kan återgå till det normala=)

I dag har vi tvättat ((som vanligt) sen har vi variot ute o gått med Åsa o William o hunden Freja!! Var o lämnade tillbaka en bok på skolan som skulle vara inne i dag!!
Sen följde vi med dom hem, så himla fin lgh!!! Fick fika (ajabaja) som självklart smakade för bra haha..


NU i eftermiddag har jag lagat mat till Bonnie som räcker nån dag och kollat på tv, snart ska jag möta upp Sofie för en promenad runt Munksjön (tagga, tagga) innan jag ska sätta mig o plugga lite..
Minst en timme varje dag nu!!


ha de gott puss




Bonnie fick testa W:s gåstol, kul med blinkande ljus men resten med att gå var ju bara konstigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0