nähä..

De ringde för ett tag sen från 5 sinnen där jag skulle på massage i eftermiddag och sa att hon var sjuk som skulle knåda=/ Surt för mig o för henne! Så har nu fått tid nästa måndag i stället, håller tummarna att det blir av då!!




För en stund sen åkte Jeanette, Nellie och Alice hem efter några timmars besök! Såå himla kul o se dom=) O Nellie hade vuxit hon med , så himla söt. =)  Vi fikade ( ja ni läste rätt) och sen lekte vi och tjötade en massa.. Ses ju snart igen för om två veckor ska vi mammor o barn som träffades på neo träffas o umgås en dag!! Det ser vi framemot så nu håller vi tummaran att alla får vara friska så att alla kan vara med!!


Bonnie missade ju sin powernapp i morse så la ner henne i sängen nu, tog väl typ 1 minut innan hon slocknade=) Så nu ska jag städa undan lite och sen blir det unga mödrar o greys innan jag far o tränar...


puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0