Söndagens bestyr=)

Halloj..

Snön ligger kvar på backen här på gården!! Kul att det kom lite snö för barnens skull=) Jag kan tycka att mängden räcker...

 I går var vi hos C o P på trivsel det bjöds på mycket mumisig kyckling och ris=) O efterrätten var blåbärspaj, det är den bästa av alla pajer tycker jag!! Vi kollade även på P3 guld , märks att man inte hänger med lika mycket i musiken när man inte jobbar så mycket längre!!

Sen styrde vi oss hem o jag o Bonnie sov direkt, var så himla trött!!


.................................................................................


Nu har jag precis varit o handlat för veckan och tankat bilen!! Så himla skönt att ha det gjort, man hinner mycket när man stiger upp tidigt=) Om en stund ska jag fara till Olsbo på kalas för Annika. Bonnie O S får stanna hemma i dag eftersom hon har varit snorig ett tag nu och det blir en massa barn där så blir det bäst så!!


I kväll tänkte vi kolla på filmen i rymden finns inga känslor, har redan sett den men S har inte gjort det men jag ser den gärna igen!!!


puss hej!!!



Tummen upp för denna film=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0