Måndag

Hej o hå..


Har haft en jättebra dag, men nu börjar tröttheten komma över mig=)


Började dag med att vi skulle gå till Huskvarna för att ta bussen upp på berget ( där går gränsen liksom =)) men vi kom i väg lite för sent så vi hann bara till Österängen. Men bättre än inget! Så vi tog bussen till Huskvarna där vi bytte buss. Bonnie skötte sig ypperligt=)
Det är ju smidigt med bussen faktiskt och Bonnie har inget  emot det än så länge=)


Sen brakade det loss , vi firade Jinx som fyllt 1 år. Det blev tårta till oss vuxna och blandade majskrokar och rån till barnen!! Sen var det lek i massor Bonnie höll i gång som bara den... Fanns ju sju andra barn och leka med =) Kul o träffa alla o tjöta lite!!



Sen drog vi oss hemåt och Bonnie var såå trött så det lät lite entonigt typ hela vägen hem =/ Jaja man kan inte vara på topp jämt!


Så det fick bli vila för henne...


Nu i kväll har jag varit och tränat med Anna Panna=) Gick bra.... Tror att jag kan slippa vassen i sommar med =)

 Snart blir det en dusch innan jag ska krypa ner...


puss hej




Inget för mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0