God natt!! Borde sovit nu men har precis l...

img_9880 (MMS)

God natt!! Borde sovit nu men har precis lärt mig rumbel så kan meddela art jag har blivit en aning beroende!!  Varit gött väder i dag även fast det blåser:) Bad i förmiddags sen begav vi oss till sportshopen som hade invigning denna helg!! Barnen kollade in Sean banan som sjöng ,o vi handlade lite!! Så nu har Bonnie en alldeles egen flytväst!! Var nära att trampa på en huggorm inte lika roligt:( men kan meddela att jag var snabb i från den!! Jag o S har varit o tränat i hop o Bonnie hängde med fastrar i kusiner!!  Kul o köra i hop o S blev nog stolt!! I kväll var det grillebuffe:) vilket resulterade i en sprickfärdig mage ... Jag o buffer !!! Måste sova nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0