Här sitter jag

O ammar:) S är inne hos Bonnie o sover med henne! Det blev sent i går somnade nog inte förens kl ett o det var länge sen!

Bonnie slocknade vid tolv så hon behöver sova:) kvällen spenderade hos våra soul mates Anna o G, o Bonnie o Vega lekte för fullt!

I går hann jag även med att gå på Eves o Richards vigsel, så fina var de och så fin vigsel som innehöll massa musik:) kändes nästan som en lite konsert!

I fredags var det en sorgens dag då jag var på begravning för Inger som är min biologiska mormor. Tråkigt men det var fint o kul o träffa sin släkt.

Bonnie fick vara o leka hos sin partner in crime Texas! Så snällt o hon hade skött sej mycket bra!! Tack kära Jossan o Texas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0