Seg

Sitter o ammar i mörkret! Är så trött känns dom ögonen är fulla med grus:/

Har sovit lite inne hos Bonnie som var orolig. Jobbigt för henne o för oss!!

I går var mormor C här hela dagen, hon passades Bonnie medan jag o Wille var på Bvc! Huvudet fick godkänt o Allt annat med:) han väger nu 5780 G o var 60 lång!! Gött!!

Skulle sen ta bussen hem men då var det redan en barnvagn på bussen o en till som skulle på:(
Pratade med den andra mamman som jag tyckte frågade om jag också skulle till Gränna?! Så jag sa att jag fick vänta på nästa buss då! Eftersom bara en av oss kunde åka med.

Började gå hemåt i stället o tror ni inte att jag ser kvinnan o barnvagnen gå av bussen efter två hållplatser!!!
Så himla retligt och dumt av henne:(
Hann gå till norrängen o fick åka ned bussen denna gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0