BVC o hemmamys

I går var jag o Wille på Bvc för 6 månader ( ja redan 6 månader! ) kontroll!! 

Han vägde nu 8,1kg och var 71,5 cm:)
 

Stora killen❤️ 

Mormor C var hemma hos våran sjukling, tack så mycket!!

På kvällen var ja, mormor C och Peter i väg o fixade lite julklappar! 

I dag har vi haft en innedag , Bonnie har varit pigg i dag!
Så vi har roat oss med fingerfärg, bakat knäckebröd och lekt!

Har varit i väg på gymmet i kväll med! Tre gånger denna veckan:) 






Bonnie sover räv i Willes badkar!!


Underbara❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad tiden går!!! :)
Och jag kommer aldrig kunna skriva eller säga detta för många gånger: Bonnie och ville är de bästa ungarna (och min egen såklart!) jag känner! All kärlek till er!

2013-12-06 @ 19:39:05
URL: http://jossanjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0