God morgon gott folk!

Dagarna har rullat på o tiden har inte räckt till för uppdatering här!! 

Wille börjar äntligen må lite bättre nu och hostar inte lika mycket! Skönt:)

Juldagen var trevlig, firades i Olsbo med 


familjen! Ännu mer julklappar till barnen , tack alla! 

På eftermiddag kom mina kusiner på fika :)

Annandagen bestod av tror det eller ej en liten springtur:) sen skjutsade jag o Bonnie in Lina till bussen och handlade lite !

På kvällen firade vi sista julafton för i år med mormor C och Peter , blev gott käk( ej julmat ! ) och ännu lite paketöppning och härligt häng!

I går var det lugnt , jag var i väg och tränade !! Klapp klapp och sprang lite på stan vilket man inte var ensam om!


I dag blir det att fara till min kusin som har öppet hus för att han fyllt 30 år! S ska på konsert så det blir jag o barnen:)

Ska nog försöka mig på en spring tur i dag med! 


Bonnie väntar på pappi när han springer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0