Its My birthday!!

Yes i dag fyller jag hela 27 år!! Känns inget speciellt men förmodligen blev jag nu lite klokare:)

Började dagen men läkarbesök för att kolla Bonnies öron som var lite bättre än sist men inte helt ok, så vi ska tillbaka i augusti igen!

Sen hem o lämna på dagis innan jag for till Frida min barndomskompis o Helena var med där!! De hade gjort en kaka med ljus i o köpt så fina blommor!! Tack fina!!

Sen fick jag äntligen träffa Frida o Markus lilla prins!! William:) så fin:)

Sen hämta jag Bonnie på dagis o sen blev det lek o städ innan svärföräldrarna kom på scones o trivsel!! Fick pengar till hantlar så nu har jag allt som jag behöver för att börja träna efter bebis ankomst!! Tack<3

Av Bonnie fick jag en pilates boll o av S volbeats nya cd och ett par ray ban brillor!! Så snygga:)
Tack mina fina <3

O tack alla nära o kära för alla grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0