Måndag

I dag var det dags för lillan att gå tillbaka till dagis efter en vecka med sjukdom, hon var lite svårväckt men sen kom vi i väg o hon var nog glad o vara tillbaka bland sina små kompisar!!

Jag har pluggat en massa o har gjort klart nästan hela första inlämninguppgiften!! Gött men nu har jag kört fast o kan inte få hjälp i skolan förens nästa vecka:(

Som tur har jag min gamle vän Ida som precis har läst samma kurs som säkert kan hjälpa mig!!! Så skönt!!

I dag har jag även varit o hos barnmorskan o kollat läget! O bebis har lagt sig tillrätta! Ahh inte långt kvar en månad för att vara exakt!

Mormor C hämtade Bonnie på dagis o sen har det lekts för fullt hör hemma!! Bonnie tycker det är så kul!! Tack för all hjälp <3

Nu ska jag sova

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0