Julen

Så nu är allt julfirande klart:) så nu får ni en kort (?!) sammanfattning!

Julafton!

Spenderades i kaxholmen. Med middag o Kalle hos farmor o farfars med kusinerna o Emma och Mackan. Sen drog vi vidare upp till oss där tomten kom på besök Bonnie höll sig på tryggt avstånd! Men va paket de fick:) så fina saker!!
Sen körde vi julklapps leken o vi vann en massa!


Juldagen:

Då var det dags att fira med min familj det blev käk o julklappsutdelning hos Annika o Peter, barnen fick en massa fint!
Sen kom mina kusiner o familjer o fikade hos mamma o pappa. Åt så mycket kakor😁 

Annandagen:

Började med en förmiddag ute i snön med pulka åkning, perfekt o ha en mini backe jämte huset 👍 sen var jag inte o tränade kan behövas efter allt frosseri! 

Sen kom mormor C o Peter för att fira jul! Åt hamburgare o massa gotte 😁 sen var det julklappsutdelning barnen fick en massa bra o ett kök tillsammans som det har lekts med i dag! Tack snälla o för våran paket med!!

I dag är jag o min hälft på G till stan för att göra lite fynd på stan:) barnen är hos farmor o farfar o myser!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0