Vikten!!

I går var jag och vägde mig på gymmet på en så kallad tanita våg som visar fettprocent, muskelmassa och vatten med mera!

Gjorde ju en vägning i november innan jag började gymma, då hade jag lite över 31% i fett och nu efter fyra månaders träning var det nere på 25,5% tjoho så himla bra!! O lite mer muskler har jag allt fått!! Men har fem kilo kvar till målvikt!! 

Så i juni ska jag väga mig igen då har det gått ett år sen lilleman kom! Spännande:)



Sex månaders skillnad!! Juni/ dec:) 

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow! Va du är grym!

2014-02-26 @ 14:30:34
Postat av: Maria

vad duktig du är och vilken skillnad!! Bra jobbat sexy mama! kram

2014-02-28 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0