Fest

I fredags kväll var det överraskning fest för min kära Linn som fyllde 25 år!! Så drog på mig festblåsan och peruken och festade loss!! 

Var himla kul att fina o Alina var med:) vårat Västgöte gäng! 

Festen var i Göteborg så jag o Fina tog bussen dit och sen sov vi hos Alina o Robin!

Mådde som jag förtjänade  i lördags, tog bussen hem sen hämtade S o Wille mig:) åkte sen till Olsbo och hämtade hem lillan o åt!

På kvällen blev det häng med Nicke o Lisa o barnen!

Dagen i dag har varit lugn med en fika hos Huttis o Mia ! Tvillingarna har blivit så stora o söta!!

Nu sover Bonnie o jag har sovit med så nu blir det käk innan sängen kallar igen!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0